Monday, March 28, 2011

Ricky

So I must say that Trailer Park Boys is one of the greatest television shows in Canada's history. That is all.

"Don't fuck this up, those damn cigarettes in there is our life. And for fucks sakes man, take a shower! You look like a hobalo"

9 comments:

Admin said...

Ricky=totally the best character

RusherQ said...

Omg, I laughed so hard!

Jay.CA said...

lol, never seen this before, thanks for sharing. :)

Lemmiwinks said...

great post. following you

Navi said...

hahaa officially a follower now

SR said...

I definitely agree with that statement, such a great show!

Fishy Corporation said...

Best char ever haha, followed :D

Clueless Dolphin said...

JE SUS CHRI ST

Ares said...

TOTALLY!! Ricky is awesome.